سه شنبه 7 شهریور 1396 / 19:58|کد خبر : 1832|گروه : اجتماعی

دقایقی پیش طی جلسه ای:

امید وزیری عضو شورای چهارم شهر سروآباد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد/شهردار هورامان ابقا گردید

امید وزیری عضو شورای چهارم شهر سروآباد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد/شهردار هورامان ابقا گردید

در جلسه اعضاي شوراي اسلامي شهر سروآباد که دقایقی پیش برگزار شد، امید وزیری به عنوان شهردار اين شهر انتخاب گردید.

به گزارش خبرنگار اورامانات، کیقباد محمدی رئیس شورای شهر سروآباد در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود:اعضاي شوراي اسلامي شهر سروآباد طی جلسه رسمي خود که دقایقی پیش خاتمه یافت ، امید وزیری را به عنوان شهردار شهر سروآباد انتخاب كردند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر سروآباد اظهار کرد: انتخاب امید وزیری به عنوان شهردار سروآباد با تفاق کلیه آرای اعضای شورای شهر انجام شد.

 

گفتنی است انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر سروآباد روز دوم شهریور ماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد که پس از این جلسه وفا عظیمی از کارمندان رسمی شهرداری سروآباد به صورت موقت به عنوان سرپرست انتخاب گردید.

 

شایان ذکر است امید وزیری عضو شورای چهارم شهر سروآباد است.

 

حسین شریفیان رئیس شورای شهر هورامان یز در گفتگو با خبرنگار ما افزود :با توجه به عملکرد قابل قبول و مثبت فرزاد اخترکاوان در طول مدت تصدی شهرداری در شهر اورامان و تعامل سازنده با مردم و مسئولان و شناخت مشکلات شهر و عزم جدی برای پیگیری و حل و فصل آنها با همکاری شورای اسلامی و مسئولان مربوطه، در سمت شهردار هورامان ابقا شد.

 

هورامان تنها شهر در استان كردستان است كه بعد از انتخاب هيئت رئيسه، شهردار نيز انتخاب كرده است چرا كه در ساير شهرها اعضاي شورا فعلا فردي را به عنوان سرپرست شهرداري منصوب كرده و قرار است كه طي روزهاي آينده شهردار را منصوب كنند.

 

فرزاد اختر کاوان شهردار فعلي هورامان سابقه هشت ماه شهرداري در اين شهر را دارد وی همچنین نماینده شورای شهرستان در استان را در کارنامه خود دارد.

انتهای خبر/





برچسب ها :

شهردار سروآبادشورای پنجم شهر سروآباد

نظرات کاربران :

مهراب عبداللهی [سه شنبه 7 شهریور 1396 | 20:23] پاسخ

دست مریزاد به شواری سرواباد بابت انتخاب بهترین گرینه
با درایت و توانایی که در آقای وزیری وجود داشته و دارد قطع بر یقین آینده ی زیبایی در انتظار شهر سرواباد قرار دارد
به امید داشتن ی شهر زیبا و مردم پسند❤❤❤

پسخ به آقای مهراب عبداللهی [چهارشنبه 8 شهریور 1396 | 07:39] پاسخ

اون قلبهای سیاه چیه که گذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟

محمد [چهارشنبه 8 شهریور 1396 | 08:39] پاسخ

اعضای شواری قبلی هورامان که هم اکنون 2 نفر از آنان هم در شورا ماندن با اقدامات خود و باند بازی هورامان را عملا به خاک سیاه کشاندند
مخصوصا بشیر قاسمی
بی صبرانه منتظر تشکیل دادگاهی این خائن هستیم
آخه یه نفر کارمند اگه چپاول نکرده این همه سرمایه از کجا آورده...!!!!!!!؟؟

مهراب عبداللهی [چهارشنبه 8 شهریور 1396 | 13:19] پاسخ

داداش من قلبی که گذاشتم سیاه نیستو قرمزه و نشان از ارادت به دوستان بود...

شهروند [پنجشنبه 9 شهریور 1396 | 11:05] پاسخ

گل بود به سبزه نیز آراسته شد!!!هرچی تو اون چهار سال که شورا بود طرح و برنامه!!!!!!!!داشت الانم داره.سروآباد شهر مردگان تبدیل شده همه ش هم به خاطر کوته فکری برخی از دوستان که به جای شایسته سالاری بومی و غیربومی میکنن!!!

اهورا [یکشنبه 12 شهریور 1396 | 16:18] پاسخ

امید وزیری در زمان شورایی چە شق القمری کرد تا الان بکنە اتفاقا اون زمان خیلی بیشتر میشد کارکنە اما نکرد چون رودربایستی سرواباد رو نابود کردە مگە میشد بە عرفان حسینی یارغارش تذکر بده و یا بازخواستش کنه حالا هم اومدن یه سرواباد بالایی رو برداشتن یه سرواباد بالایی دیگه رو جانشین کردن خدارحم کنه اما به الله قسم تا خودمون نخوایم خداهم رحم نمیکنه باید بنشینیم و تماشاگر بازیها و باندبازیهای عشیره ای شوراها باشیم چرا نباید یک غیر سروآبادی در لیست تصدی سرپرستی و شهرداری باشد چرا افراد غیربومی اجازه نداشتند که بیوگرافی و رزومه بدهند و بفرمایید لیست کامل افراد متقاضی شهرداری را منتشر کنند ببینیم آیا کسی بهتر از امید وزیری نیست؟

شهروند [چهارشنبه 15 شهریور 1396 | 12:36] پاسخ

اختر كاوان هم اين مدت مردم رو سركار گذاشته چكار كرد آسفالتي رو كه شهردار قبلي زير سازيش رو انجام داده بود ماستمالي كرد كه براي لوله كشي آب بازهم بايد خراب شه

طرفدار منصور مرادی [دوشنبه 20 شهریور 1396 | 12:57] پاسخ

امیر وزیری با این سیاه بازیها خودکشی سیاسی کرد از همین الان بدونه که باید با دنیای سیاست بای بای کنه

sami [دوشنبه 27 شهریور 1396 | 22:22] پاسخ

سرواباد رنگین تر میشود.متاسفم برای شوراهایی که دنبال جایگاه ومقام بودند نه کارو ابادانی شهر...

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
Hawramanat Telegran Channel


آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر